Liittyminen opiskelijakuntaan

Liity jäseneksi ja nauti elämäsi parhaasta ajasta palveluidemme parissa! Jäseneksi liittyminen on helppoa:

  1. Siirry verkkokauppaamme.
  2. Valitse myynnissä olevista tuotteista itsellesi sopivin jäsenyyskausi. Lukukausi on voimassa aina kuluvan lukukauden (syksyn tai kevät).
  3. Kirjaudu verkkokauppaan Facebook-tunnuksella tai aiemmin luomallasi tunnuksella. Jos et ole luonut vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen klikkaamalla “Luo käyttäjätunnus”.
  4. Tämän jälkeen valitse haluamasi jäsenyystuote ja täytä liittymislomake.
  5. Lomakkeen täyttämisen jälkeen siirry maksamaan valitsemasi jäsenyystuote. Ennen maksua voit myös jatkaa verkkokaupassa ostoksien tekoa ja sujattaa ostoskoriin myös haalarimerkkejä ja liput seuraavaan opiskelijatapahtumaan.
  6. Ota käyttöön opiskelijatunnisteemme Slice
    1. Tilaa tunnus ja salasana Sliceen osoitteessa slice.fi/upload. Käytä samoja tietoja kuin jäsenrekisterissä!
      1. Kun tiedot täsmäävät, Slice lähettää sähköpostiisi tunnuksen ja salasanan.
      2. HUOM! Tietojen siirrossa menee 1-3 arkipäivää eli mikäli olet vasta liittynyt ja Slice ei huoli sähköpostiasi, ei tiedot ole vielä siirtyneet.
      3. Mikäli lomakkeen lähetys onnistuu, mutta et saa sähköpostia, tarkista roskaposti-kansio.
    2. Lataa Slice sovelluskaupasta puhelimeesi.
    3. Kirjaudu sovellukseen.
      • Muista antaa sovellukselle tarvittavat luvat, jotta opiskelijakorttisi voi aktivoitua.
    4. Nauti Slicestä löytyvistä opiskelijaeduista!

Jos sinulla tulee ongelmia jäseneksi liittymisessä, niin ota yhteyttä rohkeasti Niinaan, joka auttaa sinua asiassa.

HUOM! Mikäli huomaat tiedoissasi virheen jäseneksi liittymisen jälkeen, voit muokata itse omia tietojasi verkkokaupan näkymässä:

  • Saat lisättyä tiedon Bailataan.fi-palvelun kautta osoitteesta: https://kide.app/account
  • Tiedon lisääminen on helppoa: Kirjaudu sisään ja scrollaa alaspäin, niin löydät oman jäsenyytesi. Klikkaamalla jäsenyyden perässä olevaa kynää voit muokata jäsentietojasi. Samaan näkymään pääset myös suoraan Bailataan-palvelusta nettisivuilta tai sovelluksesta. HUOM! Olethan huolellinen, että muokkaat nimen omaan jäsenyyden tietoja, ei omia tietojasi! Mikäli menet muokkausnäkymään muuta kautta kuin jäsenyyden vieressä näkyvän kynän kautta, olet muokkaamaassa muita tietoja..
Jäsenyyden uusiminen

Jäsenyys uusitaan lukukausittain tai lukuvuosittain Laureamkon verkkokaupasta. Mikäli olet jo maksanut jäsenyytesi ja haluat vain uuden tarran, onnistuu tämä asiaoimalla joko toimistollamme tai verkkokaupassamme (huom. mikäli sinulla on monivuotinen jäsenyys, ole yhteydessä laureamko[at]laureamko.fi). Toimistojen aukioloajat löydät täältä!
Mikäli jokin asia mietityttää, ota yhteyttä rohkeasti chatissa tai laita asiantuntijallemme Niinalle viestiä.

Huom! Tarraa ei lähetetä automaattisesti, vaikka jäsenyys olisikin uusittu, vaan se tulee noutaa toimistolta tai tilata verkkokaupasta tarran toimitus kotiin. Mikäli tarvitset esim. vaihtoon lähdön yms. takia tarran aikaisemmin, ole yhteydessä Niinaan (niina[at]laureamko.fi).

 

Mikäli olet uusinut jäsenyyden syksyllä 2018 tai sen jälkeen ja huomaat tiedoissasi virheitä, voit itse muokata tietojasi verkkokaupan puolella.

  • Saat lisättyä tiedon Bailataan.fi-palvelun kautta osoitteesta: https://bailataan.fi/account
  • Tiedon lisääminen on helppoa: Kirjaudu sisään ja scrollaa alaspäin, niin löydät oman jäsenyytesi. Klikkaamalla jäsenyyden perässä olevaa kynää voit muokata jäsentietojasi. Samaan näkymään pääset myös suoraan Bailataan-palvelusta nettisivuilta tai sovelluksesta. HUOM! Olethan huolellinen, että muokkaat nimen omaan jäsenyyden tietoja, ei omia tietojasi! Mikäli menet muokkausnäkymään muuta kautta kuin jäsenyyden vieressä näkyvän kynän kautta, olet muokkaamaassa muita tietoja.
Kysyttävää? Niina auttaa!
Niina Leppälä

Asiantuntija,
viestintä, markkinointi ja jäsenpalvelut
0442877153

Kysyttävää jäsenyyteen tai Sliceen liittyen? Lukaise täältä useiten kysytyt kysymykset ja vastaukset niihin.