Digitaalisessa opiskelijakortissamme Frank Appissä on ollut valitettavasti viime aikoina ongelmia, joista johtuen jäsenillä on näkynyt voimassaolevia jäsenyyksiä vielä lukuvuoden 2017-2018 ja kevään 2018 jäsenyyksien päättymisen jälkeen (30.9.). Ongelman korjaustyöt ovat olleet käynnissä ja Frankiltä onkin tullut kaikille jäsenille, joiden jäsenyys ei ole kunnossa sekä sähköpostia että ilmoitus sovelluksessa.
Oletko saanut viestiä? Mitä tässä tilanteessa sitten sinun tulisi huomioida? Listasimme tähän muutaman tärkeän pointin, jotta et esimerkiksi maksa turhaan jäsenyyttäsi toistamiseen.
- Ennen jäsenyyden uusimista voit tarkistaa itse verkkokaupastamme, että oletko jo uusinut jäsenyytesi.
- Jäsenyyden voit tarkistaa kirjautumalla Bailataan-palveluun omilla tunnuksillasi ja katsomalla ostetut tuotteet lompakostasi. Jos lompakossa näkyy jäsenkorteissa ”Laureamkon jäsenyys 1/8/2018-31/1/2019 tai 1/8/2018-30/9/2019”. Tällöin jäsenyytesi on kunnossa. HUOM! Jos jäsenyytesi on kunnossa, älä osta uutta jäsenyyttä.
- Mikäli et muista millä sähköpostilla olet rekisteröitynyt, koita hakea saapuneiden kansioista hakusanalla ”Treanglo”, jolloin löydät verkkokaupasta saapuneet sähköpostit. Jos käyttämistäsi sähköposteista ei löydy viestejä haulla, et oletettavasti ole vielä rekisteröitynyt ja siten myöskään uusinut jäsenyyttäsi.
- Mikäli jäsenyys oli kunnossa, muista tarkistaa henkilöturvatunnuksesi (hetu) oikeellisuus. Frank App tarvitsee hetun toimiakseen ja mikäli et ole sitä nyt syksyllä uusiessa antanut, ei sitä ole tiedoissasi ja ongelmat sovelluksen käytössä johtuvat tästä. Sama koskee myös nyt tänä syksynä jäseniksi liittyneitä: jos hetua ei ole, ei sovellus toimi.
- Pääset tarkistamaan ja päivittämään tietosi joko tämän linkin kautta: https://bailataan.fi/account/memberships tai sivuston / sovelluksen yläkulmasta Tili – > Jäsenyydet -> Muokkaa (kynä)
- Jos sekä jäsenyytesi että hetusi ovat kunnossa, on viesti oletettavasti aiheeton ja pahoittelemme tästä sinulle aiheutunutta vaivaa.
- Jos tarvitset apua jäsenyyden tarkistamisen kanssa, ole rohkeasti yhteydessä: voit asioida chatissämme (laureamko.fi) ma-pe klo 9-17, käydä toimistoillamme tai ottaa yhteyttä jäsenpalveluista vastaavaan asiantuntijaamme Niinaan (niina[at]laureamko.fi)
Olemme aikaisemmin julkaisseet myös Usein kysyttyä Frank Appistä -uutisen, jonka voit lukea täältä.