Olemme koonneet tähän syksyn kysytyimmät kysymykset liittyen digitaalisen opiskelijakortin eli Frank Appin käyttöön.

  • Sovelluksessa näkyy aina vain yksi kausi kerrallaan eli tällä hetkellä syyslukukausi. Jos olet siis maksanut lukuvuoden jäsenyyden, on sinulla myös lukuvuoden jäsenyys, vaikka tieto ei valitettavasti näykään sovelluksessa. Tieto päivittyy automaattisesti vuoden vaihteessa, kun sovellus siirtyy kevään kauteen.

 

  • Samaisesta syystä johtuen sovellus näyttää tässä vaiheessa vuotta, että kaikilla käyttäjillä olisi jäsenyys voimassa tammikuun loppuun, kunhan käyttäjältä löytyy aktiivinen jäsenyys. Tähän siis riittää kevälukukauden jäsenyys, koska jäsenyys on vielä voimassa syyskuun loppuun asti. Kuitenkin 1.10.2018 sovellus lakkaa toimimasta, mikäli jäsenyyttä ei ole oikeasti uusinut syksylle. Mikäli olet epävarma jäsenyytesi voimassaolosta, ole rohkeasti yhteydessä, niin tarkistamme asian sinulle! Tietoa voit kysyä toimistoiltamme, chatissä tai laittamalla viestiä jäsenpalveluista vastaavalle asiantuntijallemme Niinalle (niina[at]laureamko.fi).

 

 

  • Frank Appin käyttö edellyttää opiskelijakunnan jäsenyyden. Itse sovellus maksaa 2,90 € / vuosi.

 

  • Sovellus tarvitsee toimiakseen meidän rekisteriimme jäsenen henkilöturvatunnuksen, jota käytetään opiskelijan tunnistukseen. Mikäli hetusi puuttuu tiedoista, saat sen päivitettyä itse tietoihisi täältä löytyvien ohjeiden avulla, jos olet uusinut jäsenyytesi tai liittynyt jäseneksemme uudistuneessa verkkokaupassamme (bailataan.fi-palvelussa). Ongelma tilanteissa voit olla yhteydessä jäsenpalveluista vastaavaan asiantuntijaamme Niinaan (niina[at]laureamko.fi). HUOM! Ethän koskaan lähetä hetuasi salaamattomalla sähköpostilla tai Facebookin / chatin välityksellä tietoturvasyistä.

 

  • Digitaalisella opiskelijakortilla saa samat edut kuin muovisella opiskelijakortilla. Sinun ei ole siis välttämätöntä hankkia erikseen muovista korttia, mutta voit halutessasi käyttää myös molempia rinnakkain.

 

  • Tietojen päivittymisessä meiltä Frankille menee 1-3 päivää ja tiedonsiirrot tapahtuvat yöaikaan.

 

  • Mikäli sinulla on ongelmia kirjautumisessa, suosittelemme olemaan yhteydessä Frankin asiakaspalveluun: info[at]frank.fi tai puhelimitse 050-3220385 arkisin klo 10-12.