Laureassa otetaan käyttöön uusi kolmen päivän sääntö sähköisessä viestinnässä. Viestintä, tavoitettavuus ja vastausviiveet olivat keskeisiä kehittämiskohteita opiskelijoille ja henkilöstölle tänä vuonna toistamiseen toteutetun palvelulupauksen toteutumista mittaavan kyselyn perusteella. Sääntö pohjautuu myös Laurean uuteen strategiaan, jossa Laurea lupaa kohdata opiskelijat aidosti ja välittää heistä.
”Kaikkien – tehtävästä tai roolista riippumatta – tulee vastata viesteihin viimeistään kolmen päivän kuluessa. Jos olemme vapaajaksolla, vuosilomalla tai työtehtävien luonteesta johtuen muuten estyneitä hoitamaan sähköpostiamme, käytämme ns. automaattiviestiä tiedottaaksemme tavoitettavuudestamme, varahenkilöistä ja/tai muista palvelevista tahoista!” toteaa Laurean Rehtori Jouni Koski.