Olemme ottaneet käyttöön 1.2. palveluchatin omilla verkkosivuillamme. Chat on avoinna maanantaista torstaihin kello 9-19 ja perjantaisin kello 9-12. Chatin ollessa kiinni on opiskelijalla mahdollisuus lähettää offline -viestejä palvelun kautta, viesteihin reagoidaan seuraavan päivän kuluessa.

14.3.2016 avaamme verkkokaupan, jonka kautta opiskelijat voivat tilata myyntituotteitamme ja uusia jäsenyyden. Ensimmäisessä vaiheessa verkkokauppa keskittyy kirjekuoreen mahtuviin tuotteisiin. Myöhemmin laajennamme verkkokauppaa koskemaan kaikkia tuotteitamme.

Chatin ja verkkokaupan avulla pyrimme toteuttamaan palvelulupaustamme Palvelemme ja tuemme sinua, siellä missä olet, aina kun sitä tarvitset”.

Uudistuksilla haluamme tarjota opiskelijoille entistä laadukkaammat palvelut. Toivomme opiskelijoiden löytävän chatin ja verkkokaupan mahdollisimman nopeasti ja ottavan uudet palvelukanavamme omakseen.

Toimistomme palvelevat normaalisti uudistuksen jälkeen ja suunnitelmissamme ei ole supistaa toimintaa fyysisiltä toimistoiltamme.