Mikäli jokin asia jäsenyydessämme tai opiskelijatunnisteessamme Slicessä mietityttää, katso löytyisikö alla olevasta listasta vastaus kysymykseesi. Mikäli ei, niin laita viestiä chatissämme tai sähköpostia osoitteeseen laureamko[at]laureamko.fi.

  • Missä ja miten voin maksaa jäsenyyden?
    • Jäsenyyden ostaminen (niin liittyminen kuin uusiminen) tapahtuu verkkokaupassamme osoitteessa shop.laureamko.fi.
    • Verkkokauppaan tulee kirjautua sisään joko Facebook-tunnuksilla tai luomalla käyttäjätunnus sähköpostilla. Kyseessä on verkkokaupassa käytettävät tunnukset, joita voit käyttää esim. tapahtumalippujen ostamiseen tulevaisuudessa.
    • Maksaa voit pankki- tai luottokortilla sekä käyttämällä MobilePaytä.
  • Jäsenyyden ostaminen ei onnistu, koska HAKA-kirjautuminen epäonnistuu. Missä vika?
    • Yleisimmin vika on kirjoitusvirheessä, joten ensimmäisenä tarkista, että tunnuksesi on varmasti oikein (muodossa opiskelijanumero[at]laurea.fi).
    • Mikäli tunnus on oikein ja HAKA-kirjautuminen onnistuu Laurean palveluihin (jos kirjautuminen ei onnistu, ole yhteydessä Laurean Servicedeskiin.), kokeile vaihtaa selainta sekä tyhjentää evästeet.
    • Jos selaimen vaihtaminen ja evästeiden tyhjentäminen ei auta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarvitsemme käsittelyä varten opiskelijanumerosi, sähköpostin, jota käytät verkkokaupassa sekä kuvakaappauksen virheilmoituksesta.
  • Slicen tunnusten tilaaminen ei onnistu, sillä sivu herjaa, ettei sähköpostillani löydy tietoja. Mitä teen?
    • Ensimmäisenä kannattaa tarkistaa, että olet opiskelijakunnan jäsen. Asian voit tarkistaa verkkokaupastamme omista tiedoistasi tai olemalla yhteydessä meihin esim. chatissä.
    • Lisäksi kannattaa huomioida, että tietojen siirtymisessä menee 1-3 päivää eli jos olet liittynyt vasta jäseneksi tai uusinut jäsenyyden tauon jälkeen, odottaminen auttaa.
    • Tarkista tietojesi oikeellisuus: olethan tilaamassa tunnuksia samalla sähköpostilla, minkä annoit meille jäsenyyden ostamisen yhteydessä? Esim. mikäli olet antanut meille henkilökohtaisen sähköpostisi, et voi tilata Slicen tunnuksia koulun sähköpostia käyttämällä. Käyttämäsi sähköpostin voit tarkistaa verkkokaupasta kirjautumalla tilillesi, menemällä jäsenyyden luokse ja painamalla sen vieressä olevaa kynää.
  • Slicessä tietoni ovat väärin, miten etenen?
    • Nimi ja opiskelijanumero tulevat korttiin tunnusten tilauslomakkeen kautta, joten jos sinulla on tullut tässä vaiheessa kirjoitusvirhe tai mikäli esim. puhelimella täyttäessä olet käyttänyt automaattista tietojen täyttöä ja tiedot ovat menneet väärin. Näissä tilanteissa ole yhteydessä meihin, jotta saamme tietosi korjattua. Ilmoitathan sähköpostin, jolla olet Slicen aktivoinut, korjattava tiedon sekä opiskelijanumerosi.
    • HUOM! Kuvaa ei voi vaihtaa eli valitsethan kuvan huolella.
  • En ole saanut Slicen tunnuksia. Mitä teen?
    • Olethan tilannut itsellesi tunnukset osoitteesta slice.fi/upload?
    • Olethan malttanut odottaa? Tunnukset eivät saavu välttämättä heti, joten odota ennen yhteydenottoa.
    • Olethan tarkistanut roskapostin? Tunnukset lähtevät järjestelmästä automaattisesti, joten saattavat joutua roskapostiin.
    • Mikäli ylläolevista kohdista ei ollut apua, laita meille viestiä, jossa kerrot opiskelijanumerosi sekä sen, että millä sähköpostilla tilasit tunnukset.
  • Sovellus kirjasi minut ulos enkä pääse enää sisälle / vaihdoin puhelinta, enkä pääse enää sisälle.
    • Laita meille viestillä sähköposti, jolla olet Slicen ottanut käyttöösi, niin voimme resetoida tunnuksesi.
    • Voit olla yhteydessä myös chatin kautta.
  • Mistä voin tutustua etukäteen Slicen tarjoamiin etuihin?