Ensi vuoden aikana Laureamko kehittää jäsenilleen suunnattuja liikuntapalveluitaan. Tavoitteena on saada lisättyä liikuntamahdollisuuksia laajemmin Laurean eri kampuskuntiin. Nykyiset liikuntapalvelut keskittyvät Otaniemen ja Tikkurilan kampuksille, joista ryhmäliikuntaa on ollut tarjolla vain Tikkurilassa. Näin ollen liikuntapalvelut eivät ole yhtäläisesti saavutettavissa kaikkien kampusten opiskelijoille. Osana muutosta syksystä 2022 alkaen Zone-liikuntapalvelut eivät sisälly enää opiskelijakunnan jäsenyyteen. Laureamko kuitenkin selvittää mahdollisuutta tarjota Zone-liikuntapalveluita jatkossakin jäsentensä käyttöön opiskelijaystävälliseen hintaan. Lisäksi kevään aikana kartoitetaan uusia liikuntapalveluita erinäisten yhteistyökumppaneiden kautta kaikkien kampusten opiskelijoiden saatavaksi. Selvityksessä pyritään huomioimaan myös verkko-opiskelijat.

Liikuntapalvelut toimivat tavalliseen tapaan kevään 2022 ja ovat jäsenten käytössä ilman lisämaksua, mutta liikuntapasseja ei toistaiseksi aktivoida kuin kevätkaudeksi. Aiheesta tulee lisätietoa myöhemmin ensi vuoden puolella, kuitenkin hyvissä ajoin ennen lukuvuoden 2022-2023 alkua.

Lisätietoa antaa:

Carita Törhönen