Opiskelijakunnan hallitus on kokouksessaan 07/2020 19.3. päättänyt perua Laureamkon kevään tapahtumat Suomen hallituksen linjojen mukaisesti. Vaikka tämän päätöksen myötä alkuperäinen Laureamkon Wappu peruuntuu, ei koko tapahtumaa peruta. Meillä on ilo ja kunnia julkistaa piakkoin Laureamkon ensimmäinen ”digiwappu”. Tästä on tulossa lisätietoa lähiaikoina, joten kannattaa pysyä kuulolla.

Alkuperäisessä Laureamkon Wapussa oli mukana useampi yhdistys, joten mahdollisista rahojen palautuksista saa parhaiten tiedon järjestävältä taholta. Tiedon löydät mm. Kide.appistä sekä Facebook-eventistä. Infoa jaetaan myös Laureamkon Wapun Facebook-tapahtumassa, joten kannattaa seurata viestintää myös siellä.

Mikäli sinulla tai luokkalaisillasi on ideoita tai toiveita digitaalisessa ympäristössä järjestettävistä tapahtumista, otamme ideoita mielellämme vastaan. Ideoita voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen laureamko[at]laureamko.fi.